Cookie melding
X
Als u op “Akkoord” klikt, dan gebruiken wij cookies en soortgelijke technieken om inzicht te krijgen in uw surfgedrag op onze website en interactie met onze kanalen. Op basis hiervan kunnen wij u een persoonlijke ervaring bieden en de gebruikservaring verbeteren. Hier vindt u meer info over onze cookies, doeleinden, het delen van gegevens met derde partijen en bewaartermijnen.
Akkoord
Weigeren

Wij staan voor u klaar

LET OP! Bij de klantenservice is het op dit moment drukker dan u van ons gewend bent. Onder andere door corona zijn er helaas minder collega's aan de telefoon beschikbaar. Wij helpen u graag. Maar houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Bedankt voor uw begrip.

U kunt altijd bij ons terecht met uw vragen. Zo vindt u hieronder alvast antwoord op veelgestelde vragen. En natuurlijk staan onze medewerkers via de chat of aan de telefoon graag voor u klaar als u er zelf niet uitkomt.

Veelgestelde vragen  Veelgestelde vragen per onderwerp

  Regel het snel online

Zorgkosten terugvragen of betalen, een vergoeding opzoeken of uw zorgverzekering controleren. U regelt het zelf snel en veilig in de IZA Zorg app of Mijn IZA. 

Toch liever contact opnemen?

Stel uw vraag via onze chat Stel uw vraag via onze chat

Wij beantwoorden uw vragen van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur. En op zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur. Gebruik het chatvenster rechts onderin de pagina.

  Toch liever telefonisch contact opnemen? 

Kunt u online niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!

LET OP! Bij de klantenservice is het op dit moment drukker dan u van ons gewend bent. Onder andere door corona zijn er helaas minder collega's aan de telefoon beschikbaar. Wij helpen u graag. Maar houd er rekening mee dat de wachttijden kunnen oplopen. Bedankt voor uw begrip.

4 tips om ons sneller te bereiken

  1. Bel op zaterdag tussen 9.00 en 13.00 uur.
  2. Bel van maandag tot en met vrijdag tussen 18.00 en 20.00 uur.
  3. Stel uw vraag tijdens bovenstaande tijden via onze chat.
  4. Wilt u alleen uw aanvullende verzekering wijzigen? Bel ons dan in januari.

Telefoonnummers

Kies hieronder het juiste telefoonnummer. Zodat kunnen wij u zo goed mogelijk helpen. Belt u voor iemand anders? Dan hebben wij eerst toestemming nodig.

  • Ik heb een vraag over mijn zorgverzekering, een vergoeding of een betaling

    Neem contact met ons op
    Bel naar 0900 - 80 36 (gebruikelijke belkosten)
    Maandag t/m vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur
    Zaterdag: 9.00 tot 13.00 uur
    Houd uw klantnummer bij de hand.

    Belt u vanuit het buitenland?
    +31 24 32 97 645
  • Ik heb spoedeisende zorg in het buitenland nodig

    Bel direct met de IZA Alarmcentrale:
    +31 40 297 55 60

    De IZA Alarmcentrale staat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u klaar.
  • Ik wil hulp bij het regelen en vinden van zorg

    Soms is het fijn om extra hulp te krijgen. Bijvoorbeeld als u op een wachtlijst staat en sneller geholpen wilt worden. Onze zorgadviseurs staan voor u klaar met hulp en advies.

    Zij helpen u graag bij:
    • Verkorten van wachttijd (wachtlijstbemiddeling)
    • Vinden van een (andere) zorgverlener
    • Regelen van een second opinion
    • Informatie over zorg in het buitenland
    • Ondersteuning voor mantelzorgers
    • Vinden en regelen van thuiszorg
    U kunt onze zorgadviseurs op 2 manieren bereiken
    • Bel 088 - 131 16 13 (gebruikelijke belkosten). Maandag t/m vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur.
    • Buiten werktijd kunt u ons handige digitale formulier gebruiken.U krijgt dan zo snel mogelijk een reactie van onze zorgadviseurs.