Fraude melden

U kunt ons helpen bij het voorkomen en aanpakken van fraude. Dat begint bij het maken van een melding. 

Heeft u vermoedens van fraude? Dan kunt het fraudeformulier invullen. Ook kunt u met ons bellen via 0900-8036 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Fraudebeleid

Het is fijn dat u de tijd neemt om fraude te melden. Natuurlijk gaan wij vertrouwelijk om met de informatie die we van u krijgen. Wilt u meer lezen over hoe wij met fraude omgaan? Bekijk dan ons fraudebeleid.

Klacht of phishing melden?

Heeft u een klacht? Of is er vermoeden van phishing? Ook dit kunt u bij ons melden. Hieronder leest u hoe u dat doet.

Klacht melden
Wij proberen alles zo goed mogelijk voor u te regelen. Maar toch kan er soms iets misgaan. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij helpen u graag. Samen komen we er altijd wel uit. 
Phishing melden 
Soms worden er berichten zoals e-mails of sms'jes verstuurd uit naam van IZA. De afzender lijkt IZA, maar is dat niet. Dit heet phishing. Heeft u hiermee te maken? Meld dit dan bij ons.