Onze service tijdens de coronacrisis

Het zijn onzekere tijden. De maatregelen rond het coronavirus raken ons allemaal. Natuurlijk proberen wij alles rond uw zorgverzekering goed te laten verlopen. Omdat onze medewerkers nu vanuit huis werken, kan dat soms wat langer duren. Kijk op onze speciale corona-pagina  voor alle veelgestelde verzekeringsvragen. 

Hulp bij moeite met betalen
Het kan zijn dat u minder inkomen heeft door de coronacrisis. Heeft u daardoor moeite met betalen? Dan kunnen wij u helpen. U kunt bij ons de premie en/of zorgkosten in termijnen betalen. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op onze website. Via Mijn IZA kunt u direct een betalingsregeling afsluiten.

Tip: wilt u uw premie in termijnen betalen? Wacht dan tot de betaaldatum voorbij is. Daarna kunt u een betalingsregeling afsluiten over het openstaande bedrag.

Check bij klachten de online thuisarts
Heeft u een vraag aan uw huisarts? Kijk dan op www.thuisarts.nl voordat u uw huisarts belt. Daar vindt u betrouwbare informatie over ziekte en gezondheid. U kunt wel terecht bij uw huisarts. Wacht daar niet mee als u gezondheidsklachten heeft. 

Let op: post blijft liggen, declareer digitaal 
Door onderbezetting op ons kantoor blijft papieren post langer liggen. U kunt het beste online uw declaraties en machtigingsaanvragenindienen. Daarvoor hoeft u de deur niet uit! 

Steun onze zorgverleners en elkaar
De gezondheid van alle Nederlanders is het allerbelangrijkste op dit moment. Laten we er daarom zoveel mogelijk zijn voor de mensen die ziek of kwetsbaar zijn. En respect hebben voor onze moedige zorgverleners. Want we kunnen niet zonder hen. 

Wij wensen iedereen alle gezondheid en sterkte toe in deze tijd. 

 
X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord