Wij vinden de kwaliteit van onze producten en dienstverlening erg belangrijk. Daarom hebben wij de Stichting toetsing verzekeraars (Stv) gevraagd te toetsen of wij voldoen aan de kwaliteitsnormen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Op 11 februari 2015 heeft IZA Zorgverzekeraar het Keurmerk Klantgericht Verzekeren ontvangen. En natuurlijk zijn wij daar erg trots op.

Wat is het Keurmerk Klantgericht Verzekeren?Logo Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren is een kwaliteitskeurmerk. Het betekent dat u bij IZA kunt rekenen op begrijpelijke informatie, verzekeringen die bij u passen en optimale dienstverlening. Met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren laten wij zien dat wij klantgericht werken en hoe wij dat doen. Maar het betekent ook dat wij hierop regelmatig worden getoetst.

Bekijk het filmpje over Keurmerk Klantgericht Verzekeren



Wat betekent het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voor u?

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren garandeert een constante kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een verzekeraar. U kunt erop vertrouwen dat wij onze beloftes nakomen en u goede service bieden wanneer u dat nodig hebt. En dat wij voldoen aan deze kwaliteitsnormen:

  • Onze producten zijn begrijpelijk.
  • Onze producten hebben toegevoegde waarde en zijn geschikt voor u als klant.
  • Onze dienstverlening is van optimale kwaliteit.
  • Wij werken voortdurend aan onze kwaliteit en hebben een kwaliteitsbeleid.
Lees wat het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voor u betekent

Arnhem, 19 februari 2015