Niemand kiest voor betalingsproblemen. Heel vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Lees hieronder wat u hier nu aan kunt doen. En voorkom zo dat uw rekeningen zich verder opstapelen.

Zo wordt u weer afgemeld bij het CAK

Sluit u voor alle openstaande bedragen een betalingsregeling af? Dan mogen wij u weer afmelden bij het CAK. U betaalt dan weer de normale, lagere premie en lost uw betalingsachterstand af. U regelt dit in 3 stappen:

Stap 1: Hebt u bij ons een bedrag openstaan? Bel ons voor een volledige betalingsregeling.
Aarzel niet, gewoon even bellen op 0900 - 80 36. Samen zoeken we naar een oplossing die voor u haalbaar is.

Stap 2: Hebben wij een bedrag overgedragen aan een incassobureau? Bel eerst het incassobureau en daarna ons.
Spreek met het incassobureau een betalingsregeling af voor het hele bedrag en bel ons als dit gelukt is op 0900 – 80 36.

Stap 3: Wij melden u af bij het CAK.
Hiervoor hoeft u zelf niets te doen. U krijgt van ons een bevestiging als u bent afgemeld.

U betaalt weer de normale premie aan ons en lost uw betalingsachterstand af

Als u bent afgemeld bij het CAK, hoeft u niet meer de hogere, bestuursrechtelijke premie te betalen. U betaalt de normale premie weer aan ons. En lost ondertussen elke maand een stukje van uw betalingsachterstand af (via ons en/of het incassobureau). 

Wat als er iets verandert in uw financiële situatie?

Wij moeten u opnieuw bij het CAK aanmelden als u niet op tijd betaalt. Bel ons daarom direct op als u denkt dat u uw rekeningen misschien niet meer op tijd kunt betalen. We zoeken dan samen naar een nieuwe oplossing. Ons telefoonnummer is 0900 - 80 36.