Cookie melding
X

Op iza.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website en onze communicatie met u makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, uw internetgedrag op iza.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we u op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij u past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken gaat u hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als u kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Accepteren
Weigeren

Voorkom burn-out

Met hulp van IZA en de digitale workshop van Mirro e-Health

Stress hoort bij het leven en dus ook bij werken. Ervaart u langere tijd ongezonde stress? Voorkom een burn-out.

Digitale workshop voor mensen die werkstress ervaren

Wilt u aan de slag om stressklachten te verminderen? Dat kan met de digitale workshop van Mirro. Hiermee kunt u zelfstandig en anoniem aan de slag. 
  • Inzicht in de veroorzakers van uw stressklachten
  • Tips en oefeningen om meer te focussen op positieve gedachten
  • Tips en oefeningen voor meer balans tussen stress en rust
  • Werkt u bij een organisatie die de zorgverzekering van IZA aanbiedt aan medewerkers? Dan is deze digitale workshop gratis voor u.

Direct aan de slag

Vul uw gegevens in. Per e-mail ontvangt u een vouchercode. Hiermee maakt u kosteloos een account aan bij Mirro. En kunt u aan de slag met de online workshop. Tip! Als u uw privé e-mailadres invult, houdt u de workshop een privézaak.






* Werkt u bij een organisatie die de zorgverzekering van IZA aanbiedt aan medewerkers? Dan is deze online workshop gratis.

Nog niet overtuigd? Lees verder!

Bij het vormgeven van de inhoud van deze digitale workshop is gebruik gemaakt van de inzichten uit de positieve psychologie, cognitieve gedragstherapie en mindfulness.

De volgende onderwerpen worden behandeld:

  • Stress en ik: iedereen reageert anders op stressvolle situaties. Bepalend in welke mate iemand stress ervaart is de bron van spanning. Spanningsbronnen kunnen bijvoorbeeld zijn het werk zelf, collega’s, de organisatie, veranderingen, werkomgeving of uw carrière.
  • Werkomgeving: uw omgeving heeft invloed op wat u denkt en hoe u zich voelt. De sfeer op uw werk, de vaste gewoonten en regels, uw collega’s en leidinggevende kunnen een rol spelen bij het wel of niet ervaren van werkstress. Dat geldt ook voor de inrichting van uw werkplek en de planning van uw werkzaamheden.
  • Werk, stress en leefstijl: door uw leefstijl onder de loep te nemen, kunt u uw gevoeligheid voor stress eerder herkennen. Een gebalanceerde leefstijl maakt u weerbaarder tegen werkstress.
  • Acceptatie: piekeren brengt u in een spiraal van negatieve gedachten. Herken gepieker en laat het los. Door u te focussen op aspecten die u wel kunt beïnvloeden en door andere zaken die u niet kunt beïnvloeden te accepteren voorkomt u werkstress.