Beter slapen

Met hulp van IZA en de digitale workshop van Mirro e-health

Ligt u ’s nachts vaak wakker? Slapen is helaas niet altijd vanzelfsprekend. Als u gedurende langere tijd moeite hebt met slapen, gaat u dat merken in het dagelijks leven. U kunt uw slaapgedrag veranderen.

Digitale workshop voor mensen met slaapproblemen

Wilt u aan de slag met een online zelfhulpprogramma dat helpt slaapproblemen te voorkomen of te verminderen? Dat kan met de door professionals opgestelde digitale workshop van Mirro. U gaat zelfstandig en anoniem aan de slag.
  • Meer inzicht over het ontstaan van (uw) slaapproblemen
  • Tips en oefeningen om in slaapmodus te komen
  • Leer verstorende factoren aanpakken en verbeter uw slaapomgeving
  • Werkt u bij een organisatie die de zorgverzekering van IZA aanbiedt aan medewerkers? Dan is deze digitale workshop gratis voor u.

Nog niet overtuigd? Lees verder!

De inhoud van de module is ontwikkeld door professionals die deskundig zijn op het gebied van slaapproblemen. Bij het ontwikkelen van de inhoud is gebruik gemaakt van inzichten uit de positieve psychologie, cognitieve gedragstherapie en mindfulness.

In de module worden de volgende onderwerpen behandeld:
  • Hoe slaapt u: slaap is iets heel individueels, de ene persoon heeft meer slaap nodig dan de ander. Daarnaast kan de hoeveelheid slaap die u nodig heeft met de leeftijd veranderen.
  • Piekeren en positief denken: slecht slapen gaat vaak samen met piekeren en negatieve gedachten.
  • Dagelijks ritme: regelmaat en stabiliteit in uw slaapritme zijn belangrijk voor een goede nachtrust. Dat geldt ook het vermijden van stimulerende activiteiten en voedingsstoffen vlak voor het slapen.
  • Ontspanning: stress en spanning hebben een negatieve invloed op slaap. Om dit tegen te gaan is ontspanning het sleutelwoord.
X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord